Defensem a Mataró l’escola catalana

Somescola organitza el 16 de desembre un acte a Mataró en defensa del model d'escola catalana que comptarà amb el pedagog Joaquim Arenas

Somescola crida a mobilitzar-se en defensa del model d'escola catalana i convoca un acte el dijous 16 de desembre a Mataró que comptarà amb la participació del pedagog Joaquim Arenas. L'acte tindrà lloc a les 18.30 h a l'Ateneu de la Fundació Iluro i l'organitzen Plataforma per la Llengua Mataró i Òmnium Cultural Maresme.

La jornada s'obrirà amb la intervenció del pedagog Joaquim Arenas, promotor, precisament, del model d'escola catalana en llengua i continguts i del programa d'immersió lingüística, i conclourà amb la lectura del comunicat que Somescola va fer públic el mes de novembre contra la ratificació del Tribunal Suprem de la sentència que obliga a impartir un 25% de les hores lectives en castellà.

L'acte s'emmarca en les accions de resposta de Somescola a la decisió del Tribunal Suprem i s'anticipa a la concentració convocada al passeig de Lluís Companys de Barcelona el dissabte 18 de desembre. Somescola aplega 54 entitats, entre les quals Plataforma per la Llengua, en defensa de l'escola catalana.

Qui vulgui assistir a l'acte, s'hi pot inscriure a través de l'enllaç següent: