Plataforma per la llengua inaugura la seua nova seu al centre de València

L'entitat va obrir les portes de la nova seu a socis i personalitats del món polític i cultural

Ahir, dijous 2 de desembre, Plataforma per la Llengua va inaugurar formalment la seua nova seu a València, situada a escassos 50 metres de l'Ajuntament. A la inauguració, a la qual van assistir una seixantena de socis i voluntaris de l'entitat, van assistir representants d'altres entitats com Intersindical, Escola Valenciana, Acció Cultural del País Valencià, Més - Compromís, Esquerra Republicana, Decidim o Acicom.

En paraules de la directora de l'entitat, Neus Mestres, " la inauguració d'una nova seu al centre de la ciutat més gran i amb més mitjans representa la aposta decidida que ha fet Plataforma per la Llengua pel País Valencià i que s'ha vist reflectida en un rècord de nous socis al 2021 i en que s'haja doblat el nombre de nous voluntaris al mateix any".

Així mateix, Plataforma per la Llengua va explicar les campanyes que han preparat per a 2022, entre les quals es troba la commemoració de l'any Fuster, una campanya específica per a les Falles de València, o el llançament de la campanya "Digues BonDia".