Presentem a Igualada el llibre "Salvem els mots", de Jordi Badia

Una vintena de persones assisteix a l'acte organitzat per l'Associació Promotora de la Llengua Catalana (APLEC), amb la col·laboració de Plataforma per la Llengua Igualada

Una vintena de persones va omplir aquest divendres 26 de novembre la Sala d'Arts de l'Ateneu Igualadí amb motiu de la presentació del llibre Salvem els mots, del lingüista Jordi Badia. L'acte, organitzat per l'Associació Promotora de la Llengua Catalana (APLEC) en col·laboració amb Plataforma per la Llengua i Òmnium, va ser conduït per l'escriptor Eduard Creus i va comptar amb l'actuació del guitarrista Magí Ramon.

A Salvem els mots Jordi Badia reivindica les paraules i expressions genuïnament catalanes que hem anat deixant de fer servir per a adoptar-ne d'altres de sinònimes més similars a les castellanes, però també menys precises.

Plataforma per la Llengua i l'APLEC col·laboren habitualment en l'organització d'activitats que tenen com a objectiu principal promoure el català a Igualada. Gràcies a aquesta col·laboració, durant el 2021 s'han pogut presentar els llibres Kodawari. Devoció per l'art, El català, la llengua efervescent i Molt a favor. 57 propostes i un pacte per la llengua, s'han organitzat dos concursos de microrelats i s'han pogut fer s activitats puntuals.