Presentam el llibre "Molt a favor. 57 propostes i un pacte per la llengua" a Ciutadella

El llibre és un treball col·lectiu de diferents autors del domini lingüístic i fa 57 aportacions per a afavorir l'ús, presència i prestigi del català

Dissabte 16 d'octubre, a les 19 h, Plataforma per la Llengua Menorca organitza la presentació del llibre Molt a favor. 57 propostes i un pacte per la llengua al Cercle Artístic de Ciutadella. L'obra inclou textos de set autors diferents que, coordinats per l'escriptor Enric Gomà, reafirmen i demostren que estan molt a favor del català.

L'acte ha estat organitzat per la delegació territorial de l'entitat a Menorca, amb el suport d'Eumo Editorial, el Cercle Artístic de Ciutadella i la llibreria Pau i comptarà amb la intervenció d'Enric Gomà, filòleg, escriptor i coordinador del llibre.

La presentació es durà a terme seguint totes les mesures de seguretat i complint amb els requisits que marquin les autoritats sanitàries en aquell moment

Aquest acte s'emmarca dins de la campanya d'Emergència Lingüística amb què l'ONG del català té la voluntat de fer  sensibilització i reflexió sobre la situació de la nostra llengua i què podem fer per a revertir-la.