Participa en el VIII Torneig de Scrabble del Maresme

Plataforma per la Llengua organitza, juntament amb la Federació Internacional de Scrabble en català i el Casal d'Alella, la vuitena edició del tradicional torneig, després d'un any d'aturada a causa de la pandèmia.

La participació al torneig és gratuïta i cal inscriure-s'hi prèviament.

Aquest diumenge, 17 d'octubre, torna el torneig de Scrabble en català al Maresme. El Casal d'Alella (c/ Santa Madrona, 10) ha estat l'escenari escollit perquè els veïns del municipi juguin amb la llengua catalana per mitjà del clàssic joc de Scrabble.

La territorial del Maresme de Plataforma per la Llengua, el Casal d'Alella i la Federació Internacional de Scrabble en català són els organitzadors d'aquest torneig itinerant i comarcal de Scrabble en català del Maresme. La participació al torneig és gratuïta, i per motius d'aforament i de mesures sanitàries, cal inscriure-s'hi prèviament.

El campionat seguirà la modalitat clàssica d'enfrontaments d'un contra un, i es faran tres rondes. L'emparellament dels jugadors es durà a terme mitjançant el sistema suís, és a dir, excepte la primera ronda, els jugadors s'enfrontaran a rivals amb un balanç semblant de victòries i derrotes.

Els participants podran optar a guanyar diferents premis: per als tres primers classificats, per a la millor jugada amb la l·l, per a l'Scrabble amb més puntuació i per al millor jugador del Maresme.

Durant tot el matí, els concursants posaran a prova el seu domini de la llengua catalana i durant la cloenda podran gaudir d'una copa de cava mentre coneixen els guanyadors del concurs.

Si vols saber més detalls de l'acte, consulta el programa o la pàgina web de la Federació Internacional de Scrabble en català.