Presentem el llibre "Molt a favor. 57 propostes i un pacte per la llengua" a Igualada

Coordinada per l'escriptor Enric Gomà, l'obra coral presenta un grapat de propostes per afavorir l'ús del català de la mà de set autors

Per assistir a la presentació, en què intervindran dos dels autors, cal inscriure-s'hi prèviament a través del correu electrònic de Plataforma per la Llengua Igualada

El dijous 21 d'octubre, a les 19 h, Plataforma per la Llengua Igualada organitza la presentació del llibre Molt a favor. 57 propostes i un pacte per la llengua al Casal Popular d'Igualada El Foment. L'obra inclou textos de set autors diferents que, coordinats per l'escriptor Enric Gomà, reafirmen i demostren que estan molt a favor del català.

L'acte ha estat organitzat per la delegació territorial de l'entitat a Igualada, Eumo Editorial, El Foment-Casal Popular d'Igualada, l'Associació per la Promoció de la Llengua Catalana (APLEC) i Òmnium Anoia. La presentació comptarà amb les intervencions de dos dels autors de l'obra en qüestió, el filòleg i periodista Magí Camps, i el corrector Rudolf Ortega.

La presentació es durà a terme seguint totes les mesures de seguretat i complint amb els requisits que marquin les autoritats sanitàries en aquell moment. Una d'aquestes mesures és la inscripció a l'acte, que s'ha de fer a través d'aquest correu electrònic: pligualada@plataforma-llengua.cat.

Les delegacions locals de l'ONG del català organitzaran la presentació d'aquest llibre a diversos punts del territori sota el paraigua de la campanya d'Emergència Lingüística, amb la voluntat que esdevingui un punt de sensibilització i reflexió sobre la situació de la nostra llengua i què podem fer per revertir-la.