Participa en el primer curs d’articles d’opinió “Diguem-hi la nostra”

Plataforma per la Llengua col·labora en l'organització del curs "Diguem-hi la nostra", organitzat per l'Associació per a la Promoció de la Llengua Catalana (APLEC)

El curs serà impartit per l'escriptor David Vila i Ros i consistirà en tres sessions d'una hora i mitja, que seran els dijous 14, 21 i 28 d'octubre a l'Espai Cívic Centre d'Igualada

Aquest octubre s'organitzen a l'Espai Cívic Centre de la capital de l'Anoia tres sessions del curs d'articles d'opinió "Diguem-hi la nostra", a càrrec de l'escriptor i dinamitzador lingüístic David Vila i Ros. L'activitat és una iniciativa de l'APLEC i compta amb la col·laboració de Plataforma per la Llengua Igualada, Òmnium Anoia i Cultura Igualada.

Les sessions, d'una hora i mitja de durada, seran els dijous 14, 21 i 28 d'octubre a les 19.30 h i s'hi exposaran les principals característiques, tècniques i recursos de l'escriptura argumentativa. Aquests continguts es treballaran amb un enfocament pràctic a partir dels articles que escriguin els mateixos participants.

David Vila i Ros, el formador, és escriptor i dinamitzador lingüístic, col·labora en mitjans de comunicació d'àmbit local i nacional, i compta amb obres publicades de diversos gèneres com la poesia, la narrativa i l'assaig polític. També és conegut per participar en diversos espais i institucions de promoció de la llengua, com també per ser un dels impulsors principals de la iniciativa de foment del català i la diversitat lingüística "Llenguaferits".

La matrícula del curs, que ja és oberta, és de 35 euros i per inscriure-s'hi cal escriure al correu electrònic de l'APLEC.