Participem en l’ofrena floral de l’Onze de Setembre al barri de Sant Andreu

El grup local de Barcelona va participar en les activitats del barri amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya.

L'entitat va habilitar un punt d'informació, juntament amb el sindicat estudiantil SEPC i la Intersindical-CSC, per mostrar les activitats que es duen a terme en defensa dels drets lingüístics.

El divendres 10 de setembre alguns dels membres del grup local de Barcelona van participar en l'homenatge per commemorar la Diada de Nacional de Catalunya a la Capella dels Segadors. Agustí Tola, delegat territorial de Plataforma per la Llengua Barcelonès, i membres del grup local van fer el lliurament de l'ofrena floral juntament amb la resta d'entitats dels barris.

Paral·lelament, i aprofitant l'ocasió, l'ONG del català va instal·lar un punt informatiu a la plaça d'Orfila. L'èxit d'assistència i l'interès dels santandreuencs pels seus drets lingüístics i les campanyes que engegarà l'entitat enguany han animat el grup local a reforçar l'activitat en aquest barri. De la mateixa manera, alguns establiments de l'eix comercial de Sant Andreu van ser informats de la campanya de "Bon Dia!" per animar venedors i consumidors a iniciar les converses en llengua catalana.

Al punt informatiu de Plataforma per la Llengua també hi van ser presents el sindicat estudiantil SEPC i la Intersindical-CSC. El motiu d'aquests punts informatius és mostrar les accions i activitats que duen a terme les entitats en defensa dels drets lingüístics dels catalanoparlants, en tots els àmbits.