Presentem el llibre "Molt a favor. 57 propostes i un pacte per la llengua" a Canet de Mar

Divendres 10 de setembre, a les 19 h, els filòlegs Pau Vidal i Rudolf Ortega presenten el llibre Molt a favor. 57 propostes i un pacte per la Llengua

Aquest acte és el tret de sortida del nou curs que engega Plataforma per la Llengua al municipi maresmenc

Divendres 10 de setembre, a les 19 h, els filòlegs Pau Vidal i Rudolf Ortega presenten el llibre Molt a favor. 57 propostes i un pacte per la llengua, del qual en són coautors, de la mà de Plataforma per la Llengua. La presentació de l'acte es durà a terme al Pati de la Casa Museu Lluís Domènech i Montaner i l'entrada és lliure fins a omplir el màxim aforament permès.

El grup local de Plataforma per la Llengua Canet de Mar ha triat la vigília de la Diada per l'inici de la nova etapa de l'entitat al poble. Amb la voluntat de carregar l'agenda municipal d'actes amb contingut en català, el pròxim divendres tindrà lloc la primera activitat organitzada pel grup territorial.

L'obra ha estat coordinada per l'escriptor Enric Gomà i recull 57 propostes per afavorir l'ús del català en tots els àmbits. Es poden trobar escrits de Magí Camps, Míriam Martín Lloret, Maria Rodríguez Mariné, Ivan Solivellas, Enric Gomà, Rufolf Ortega i Pau Vidal.

Les delegacions locals de l'ONG del català organitzaran la presentació d'aquest llibre a diversos punts del territori sota el paraigua de la campanya d'Emergència Lingüística, amb la voluntat que esdevingui un punt de sensibilització i reflexió sobre la situació de la nostra llengua i què podem fer per revertir-la.