Èxit d’assistència al cinema a la fresca de Mataró

Més de 400 persones gaudeixen de les sessions de cinema a la fresca de l'ONG del català

El grup local de Mataró ha recuperat així un antic espai de la ciutat dedicat a projeccions cinematogràfiques

Aquest dissabte 4 de juliol la projecció de la pel·lícula La Vampira de Barcelona ha posat punt final al Cicle de Cinema a la Fresca que Plataforma per la Llengua Maresme ha organitzat aquest estiu a Mataró. El cicle havia començat el dissabte 28 d'agost amb la projecció del film La Família Bélier.

Les dues sessions han aplegat un total de més de 400 espectadors, que han pogut gaudir de les pel·lícules amb les famílies i veïns de la ciutat. Les sessions s'han desenvolupat amb un respecte escrupolós a les mesures sanitàries vigents per contenir la propagació de la Covid-19: inscripció, distància de seguretat, higiene de mans i ús de màscara en tot moment.

En la primera sessió del cinema, Enric Navarro, membre de la delegació territorial, va felicitar i destacar que era la primera vegada que la totalitat de sessions del cinema a la fresca serien en català a Mataró.

El passat dissabte, la projecció de La Vampira de Barcelona va comptar amb la intervenció de dues de les actrius de la pel·lícula, les mataronines, Lola Darbra i Queralt Cruz. El col·loqui va ser presentat per Jesús Gonzàlez, crític i cocreador de l'associació Hotel Elèctric.

Aquestes dues sessions s'emmarquen en el Cicle de Cinema a la Fresca de Plataforma per la Llengua. Pots consultar totes les sessions disponibles en aquest enllaç.