Organitzem una vetlla de glosa pel Correllengua de Sitges

Cor de Carxofa actuarà el pròxim dissabte 18 de setembre a les 12 h a l'Hort de Can Falç de Sitges

Plataforma per la Llengua participa per segon any consecutiu en el Correllengua del municipi del Garraf

El dissabte 18 de setembre, a les 12 h, es farà una demostració de glosa a l'Hort de Can Falç de Sitges, a càrrec de Cor de Carxofa. Ferriol Macip, Núria Casals i Laia Pedrol, tres glosadors consagrats dins el circuit nacional, improvisaran acompanyats pel músic Marçal Ramon a l'acordió. La vetllada serà conduïda per Martí Ruiz, que farà les funcions de ponicana (persona encarregada de proposar temes a les persones que improvisen).

La glosada forma part dels actes del Correllengua 2021 de la vila de Sitges, que se celebrarà el cap de setmana del 17 i 18 de setembre i que comptarà amb altres activitats organitzades per diverses entitats del municipi amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sitges. Aquest és el segon any consecutiu que la delegació local de l'ONG del català de Sitges participa en el Correllengua. L'any passat ja va organitzar un concert del cantautor menorquí Leonmanso.

Aquest 2021 el Correllengua celebra el 25è aniversari i ho aprofita per homenatjar l'escriptora, periodista i política alcoiana Isabel Clara-Simó. El manifest d'aquesta 25a edició ha anat a càrrec de la lingüista M. Carme Junyent, que a principis de juny va presentar a Sitges un dels seus darrers llibres al l Saló d'Or del Palau de Maricel de la mà de Plataforma per la Llengua.

Reserva la teva entrada a través d'aquest enllaç.