Presentem el llibre "Molt a favor. 57 propostes i un pacte per la llengua" a Molins de Rei

Coordinada per l'escriptor Enric Gomà, es tracta d'una obra coral en què diversos autors presenten 57 propostes per afavorir l'ús del català en tots els àmbits

Per assistir a la presentació cal inscriure-s'hi prèviament a través del correu electrònic de Plataforma per la Llengua Molins de Rei

El dijous 7 d'octubre a les 18.30 h, Plataforma per la Llengua Molins de Rei organitza la presentació del llibre Molt a favor. 57 propostes i un pacte per la llengua a la sala d'actes de la biblioteca El Molí de Molins de Rei. L'obra inclou textos de set autors diferents que, coordinats per l'escriptor Enric Gomà, demostren que estan Molt a favor del català.

L'acte, que començarà a les 18.30 h, ha estat organitzat per la delegació territorial de l'entitat a Molins de Rei, Eumo Editorial i la biblioteca El Molí. La presentació comptarà amb les intervencions d'Enric Gomà, escriptor i coordinador de l'obra; Ivan Solivellas, lingüista, coautor del llibre i delegat de Plataforma per la Llengua Illes Balears, i Rosa Monforte, delegada territorial de Plataforma per la Llengua Baix Llobregat.

La presentació es durà a terme seguint totes les mesures de seguretat i complint amb els requisits que marquin les autoritats sanitàries en aquell moment. Una d'aquestes mesures és la inscripció prèvia a l'acte, que s'ha de fer a través d'aquest correu electrònic: plmolinsderei@plataforma-llengua.cat

Les delegacions locals de l'ONG del català organitzaran la presentació d'aquest llibre a diversos punts del territori sota el paraigua de la campanya d'Emergència Lingüística, amb la voluntat que esdevingui un punt de sensibilització i reflexió sobre la situació de la nostra llengua i què podem fer per revertir-la.