La plaça del Port de Vilanova i la Geltrú s’omple per gaudir del millor cinema en català

Més de 300 persones assisteixen a la projecció del film Volant Junts, organitzada per l'ONG del català amb motiu de la Festa Major de la capital del Garraf

El 4 d'agost es va dur a terme una nova sessió del Cicle de Cinema a la Fresca de Plataforma per la Llengua a la plaça del Port de Vilanova i la Geltrú. Després d'haver passat per poblacions com Esparreguera i Arenys de Mar, el cicle va fer parada a la capital del Garraf per projectar el film Volant Junts, amb motiu de la Festa Major de la ciutat.

Més de 300 persones van participar en l'activitat organitzada per l'ONG del Català, l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i el Pabordes 2021. L'activitat també va significar una oportunitat per donar a conèixer la campanya "Més audiovisual" de Plataforma per la Llengua, que pretén, a partir de deu mesures concretes, impulsar la indústria i reclamar als partits polítics millores sobre l'audiovisual en català.

Durant l'acte es van seguir en tot moment les mesures sanitàries per prevenir els contagis de la Covid-19, i es va demostrar, una vegada més, que la cultura és segura.

Les sessions de Cinema a la Fresca de l'ONG del català d'enguany encara no s'han acabat. El cicle de projeccions farà parada a Mataró i Sabadell aquest setembre. Trobareu tota la informació sobre les sessions de cinema restants a la web del Cicle de Cinema a la Fresca de Plataforma per la Llengua.