Participa al IV Concurs de microrelats eròtics en català d’Igualada

Plataforma per la Llengua Igualada col·labora en el concurs que organitza l'Associació Promotora de la Llengua Catalana (APLEC)

Els relats es poden presentar del dia 10 de juliol al 30 d'agost de 2021

Aquest estiu es durà a terme a la capital de l'Anoia el quart concurs de microrelats eròtics en català. L'APLEC Igualada, en col·laboració amb el grup local de Plataforma per la Llengua Igualada, dona el tret de sortida a la quarta edició del popular concurs literari.

Els microrelats que es presentin al concurs han de tenir com a temàtica principal l'erotisme, han d'estar escrits en català i sobretot han de ser textos inèdits. Pel que fa a l'extensió, els relats no poden superar les 200 paraules.

Els participants podran presentar els relats a partir del dia 10 de juliol i tindran fins al 30 d'agost de 2021 per enviar-los a l'adreça de correu electrònic específica del concurs. Els textos hauran d'anar signats amb un pseudònim per tal de mantenir la neutralitat del jurat i cada concursant tan sols podrà presentar-ne un.

El jurat, encarregat de triar els relats guanyadors dels dos premis del concurs, estarà format per persones vinculades a la llengua i la cultura catalanes coordinades per un membre de l'APLEC. Valoraran els relats seguint els criteris d'originalitat, qualitat literària i correcció ortogràfica i gramatical.

Els premis es lliuraran en un acte que se celebrarà dintre del Mercat de Lletres 2021, el dia 25 de setembre d'enguany. Podeu consultar les bases completes del IV Concurs de microrelats eròtics en català a la pàgina web de l'APLEC.