El cinema a la fresca arriba al barri de Torreguitart

Les projeccions en català es podran veure a la plaça d'Espanya el 17 i el 24 de juliol

Aquest mes de juliol la territorial del Vallès Occidental participa en el Cicle de Cinema a la Fresca que organitza la Plataforma per la Llengua arreu del domini lingüístic.

El Detectiu Conan: la bala escarlata i El gran bany són les pel·lícules escollides que es projectaran a la plaça d'Espanya, a partir de les 22 h, un cop es pongui i el sol i baixi la temperatura.

El cinema a la fresca de Sabadell agafa el relleu del Refrescat, l'activitat de cinema en català consolidada a la ciutat  i coorganitzada amb l'Associació Veïnal de Torreguitart. L'esdeveniment reuneix cada any molta gent del barri en un mateix espai per gaudir de cinema en català, que es troba força inaccessible a les plataformes de consum habitual.

Les pel·lícules programades són les següents:

• 17 de juliol, El Detectiu Conan: la bala escarlata

Sinopsi: un incident estrany té lloc en una festa i rapten els directors executius més importants d'una empresa de transport. Tot just ara fa quinze anys es van produir uns raptes similars. Que hi tenen relació?

• 24 de juliol, El gran bany

Sinopsi: en plena crisi dels quaranta, un peculiar grup d'homes decideixen crear el primer equip nacional de natació sincronitzada masculí. Desafiant els estereotips i la incomprensió de la majoria de la gent, sorgeix una insòlita aventura que els portarà a fer front a dificultats i a treure el millor d'ells mateixos.

Sabadell participa així al Cicle de Cinema a la Fresca de la Plataforma per la Llengua, que també es duu a terme a les territorials del Maresme, el Vallès Oriental i el Baix Llobregat.

Les sessions es desenvoluparan seguint les mesures sanitàries vigents per contenir la transmissió de la Covid-19: inscripció, aforament limitat, distància, higiene de mans i ús de la màscara en tot moment.

No us ho perdeu, us hi esperem!