Vine al recital “Perspectives” a Igualada

La Plataforma per la Llengua Igualada col·labora en l'acte literari que organitza l'Associació Promotora de la Llengua Catalana (APLEC) el pròxim primer de juliol

El Foment Casal Popular d'Igualada acollirà el pròxim dijous primer de juliol a les 19 h una sessió del recital "Perspectives", organitzat per l'Aplec en col·laboració amb la Plataforma per la Llengua Igualada, El Foment i Cultura Igualada.

Jèssica Neuquelman i David Vila i Ros, els llenguaferirts, oferiran "un viatge a aquell espai on conflueixen realitat i ficció", a través dels contes d'ell i de les traduccions al francès que n'ha fet ella.

No és la primera vegada que enguany els promotors d'aquest recital participen en una activitat organitzada per l'APLEC i l'ONG del català. El passat 11 de març van ser els encarregats de dinamitzar el taller d'hàbits lingüístics "Lletraferits, assertius amb el català", que va tenir una gran rebuda dels participants.