Eivissa acull la presentació del llibre "El català, la llengua efervescent. 77 visions sobre el terreny"

Gran assistència a l'acte de presentació del darrer llibre coordinat per M. Carme Junyent i amb la participació de l'eivissenc Bernat Joan

Ahir divendres, 18 de juny la Plataforma per la Llengua Eivissa va organitzar la presentació del darrer llibre que ha coordinat la lingüista M. Carme Junyent, El català, la llengua efervescent. 77 visions sobre el terreny, a la Biblioteca Municipal d'Eivissa Can Ventosa. L'acte es va dur a terme gràcies a la col·laboració de Viena Edicions, la llibreria Mediterrània i una la Biblioteca Municipal que va quedar petita de tanta gent que va assistir-hi.

L'acte va ser introduït pel lingüista Ivan Solivellas, delegat de la Plataforma per la Llengua Illes Balears que posà l'audiència en el context sociolingüístic d'emergència lingüística que patim. Seguidament, el sociolingüista eivissenc Bernat Joan, un dels autors del llibre, explicà les parts de què està compost, quines participacions té i els missatges i reflexions que s'hi troben escrits.

El públic, nombrós i participatiu, també va ser protagonista a l'hora d'intervenir per a fer preguntes o compartir reflexions.

La presentació del llibre El català, la llengua efervescent. 77 visions sobre el terreny és la primera activitat organitzada per la territorial d'Eivissa de la Plataforma per la Llengua, que ja treballa en noves propostes per als mesos vinents.

Recupera el vídeo de l'acte aquí.