Presentem a Mataró el llibre El català, la llengua efervescent. 77 visions sobre el terreny

Una quarantena de persones participen en l'acte de presentació del darrer llibre de la lingüista Carme Junyent a la biblioteca Pompeu Fabra

El passat dijous 3 de juny, la Plataforma per la Llengua Mataró va organitzar la presentació del darrer llibre que ha coordinat la lingüista M. Carme Junyent, El català, la llengua efervescent. 77 visions sobre el terreny, a la biblioteca Pompeu Fabra. L'acte es va dur a terme gràcies a la col·laboració amb Viena Edicions.

La presentació va comptar amb les intervencions de M. Carme Junyent, coordinadora de l'obra, Rosa Montero i Maria Majó, membres del grup local de la Plataforma per la Llengua Mataró, i Pere Mayans, professor d'ensenyament secundari i de la UOC.

La presentació del llibre El català, la llengua efervescent. 77 visions sobre el terreny és la primera activitat organitzada pel grup local després de la pandèmia. L'acte també va servir per marcar un punt de partida per a la nova etapa de la Plataforma per la Llengua a la ciutat.