Presentem a Badalona el llibre: "El català, la llengua efervescent. 77 visions sobre el terreny"

Una quarantena de persones assisteixen a  l'acte de presentació del darrer llibre de la lingüista Carme Junyent a l'Espai Betúlia

El divendres 21 de maig la Plataforma per la Llengua Badalona va organitzar la presentació del darrer llibre que ha coordinat la lingüista M. Carme Junyent, El català, la llengua efervescent. 77 visions sobre el terreny, a l'Espai Betúlia de Badalona. L'acte es va dur a terme gràcies a la col·laboració de Viena Edicions, l'Espai Betúlia i la llibreria Saltamartí llibres.

L'acte va comptar amb les intervencions de M. Carme Junyent, coordinadora de l'obra, i de Montserrat Rectoret, membre del grup local de la Plataforma per la Llengua Badalona, Agustí Tola, delegat del Barcelonès de la Plataforma per la Llengua i Teresa Casals, filòloga, mestra i exmembre de l'executiva de la Plataforma per la Llengua.

La presentació del llibre El català, la llengua efervescent. 77 visions sobre el terreny és la primera activitat organitzada per la delegació local de Badalona de la Plataforma per la Llengua, que ja treballa en noves propostes per als mesos vinents.