La Plataforma per la Llengua Illes Balears estrena nova seu

L'ONG del català s'instal·la al Carrer Pere Dezcallar i Net 13, 4t pis, porta 5

La Plataforma per la Llengua és una entitat que no atura de créixer. Tant en nombre de socis, en voluntaris, o quant a implantació territorial a les nostres illes. L'ONG del català es consolida de cada dia més com a espai de referència per a la defensa i promoció de la llengua catalana a les Balears i a la resta del domini lingüístic.

D'acord amb aquest creixement, l'entitat ha vist la necessitat de deixar el coworking de la Rambla de Palma, on tantes de reunions i feina s'hi ha fet per a mudar-se a una oficina, que ja no és compartida, molt més gran, espaiosa i lluminosa.

La nova seu té un espai de reunions amb una taula de juntes, un espai de feina amb capacitat perquè hi facin feina fins a quatre persones simultàniament.

L'adreça, també a Palma i pròxima a l'anterior seu, és Carrer Pere Dezcallar i Net 13, 4t pis, porta 5. Segur que si heu passat per les Avingudes, a l'altura de General Riera, heu vist el cartell de la balconada.

La nova seu és ca vostra. És oberta a tothom qui vulgui conèixer-la, fer una consulta, suggeriment, o acompanyar un nou voluntari.