Gaudeix de 2 mesos de subscripció gratuïta a la Directa

La Directa és un mitjà de comunicació que fa periodisme per la transformació social. Et convidem a descobrir-ne el contingut, en paper i en línia, gratuïtament, durant dos mesos

La Directa és un periòdic en català d'actualitat, investigació, debat i anàlisi present a Catalunya, el País Valencià, les Illes Balears i la Catalunya del Nord. Amb vocació de contribuir en la transformació social, vol exercir la funció de denunciar els abusos i les injustícies i potenciar les alternatives. Ara, gràcies a la col·laboració que hi hem establert, les sòcies i socis de la Plataforma per la Llengua teniu l'oportunitat de seguir l'actualitat a partir dels seus articles, amb una subscripció gratuïta de dos mesos, durant els quals rebreu la revista en paper i podreu accedir a tots els continguts disponibles a la seva pàgina web.

Per beneficiar-vos d'aquest acord, ens podeu sol·licitar l'enllaç al formulari de subscripció de la Directa i el codi promocional del 31 de maig al 31 de juliol. Una vegada subscrits, durant dos mesos -sense comptar el mes d'agost, que no hi ha publicació en paper- rebreu quinzenalment un exemplar de la Directa a casa vostra, i tindreu accés lliure a tots els continguts publicats en línia.

Si passat aquest període de prova gratuït decidiu mantenir-vos com a lectores i lectors de la Directa, passaríeu automàticament a ser-ne subscriptors amb una quota anual de 80€, la qual es cobraria a finals del primer mes de pagament anual. Per descomptat, les companyes de la Directa us mantindran informades en tot moment, per correu electrònic, tant per donar-vos la benvinguda i confirmar-vos l'inici de la promoció com per explicar-vos com podeu procedir a la baixa, en cas que ho desitgeu, un cop s'acabi el període de prova.

Anima't a conèixer la Directa! Envia un correu a promocions@plataforma-llengua.cat o truca al 93 321 18 03 i demana per l'àrea d'atenció al soci, i et facilitarem l'enllaç i el codi promocional per a la subscripció.