Plataforma per la Llengua activa una nova campanya per l’alguerés a les escoles

Los genitors algueresos tenen lo dret de demanar la didàctica en alguerés segon la llei regional aprovada al 2018

Plataforma per la Llengua de l'Alguer obri avui amb la segona fase de la campanya "Volem l'escola en alguerés". L'objectiu de la campanya és ara informar los genitors de la possibilitat de demanar a l'administració escolàstica que s'activi la didàctica en alguerés segons les previsions de la lei regional 3 de juliol 2018 n. 22.

Plataforma dona als genitors dels minyons i minyones alguereses la possibilitat de fer entendre la pròpia veu a les institucions a través d'una pàgina web bilingüe dedicada www.enalgueres.cat amb la qual se pot enviar un missatge a la direcció de l'escola on la família té los fills i a l'Ofici Escolàstic Regional.

Per difundir aquesta informació, Plataforma distribuirà volantins i adhesius fora de les escoles aquest mes de maig i a setembre i activarà també una campanya als mitjans de comunicació locals en paper i en línia. Los materials de comunicació tenen també un codi QR que porta directament a la pàgina de la campanya.

Plataforma se posa a disposició de les famílies per informar-les dels drets que tenen respecte a les actuals leis de política lingüística i de com poguer-los fer respectar.