Reunió de la Plataforma per la Llengua de Sabadell amb la Síndica Local de la ciutat

Avui, una representació de la Plataforma per la Llengua de Sabadell s'han reunit amb la Síndica Local de Sabadell per exposar la nostra preocupació per la vulneració de la Normativa d'Usos Lingüístics de l'Ajuntament per part de l'Equip de Govern.

Durant la reunió, la Maria Rosa Puig i en Marc Monràs, com a representants  locals de la Plataforma, han exposat a la senyora Eva Abellan, Síndica Local de Sabadell, casos concrets ocorreguts a la nostra ciutat, en especial en les comunicacions publiques de certes regidories i comunciacions a l'espai públic en certs districtes de la ciutat, i els seguit d'article que des de la nostra área jurídica han identificat com els que han estat vulnerats.

En aquest darrer punt, els representants de la Plataforma per la Llengua han insistit en el perill de comunicar-se només en castellà en certs barris, fet que provoca un exemple evident de la divisió i el menysteniment de la nostra població per raó d'origen i de llengua materna.