Vine a la presentació del llibre “Kodawari. Devoció per l’art” a Igualada

La delegació local de la Plataforma per la Llengua Igualada participa en l'acte cultural literari organitzat per l'Associació Promotora de la Llengua Catalana (APLEC)

La presentació serà el dijous 25 de març al Jardí de l'Ateneu Igualadí

La delegació local de la Plataforma per la Llengua Igualada participa novament d'un acte de promoció cultural a la capital de l'Anoia. El pròxim dijous 25 de març es presentarà el llibre "Kodawari. Devoció per l'art", una obra escrita en format haiku que combina els poemes curts de Montserrat Altarriba i les il·lustracions de Carme Freixas.

La presentació tindrà lloc al Jardí de l'Ateneu Igualadí a les 18.45 h del dijous 25 de març. L'aforament serà limitat i en tot moment se seguiran les normes de prevenció sanitàries de la Covid-19: mans, distància i màscara.

A part de l'APLEC i la Plataforma per la Llengua Igualada, també participaran en l'acte l'Ateneu Igualadí, l'Associació Cultural Galàxia, la llibreria Llegim? i Cultura Igualada.