Creix el suport institucional a la unitat de la llengua al Baix Llobregat

Augmenta el nombre d'ajuntaments que aproven la moció de la Plataforma per la Llengua vinculada a la campanya "Som 10 milions, som una llengua"

L'adhesió a la moció en defensa de la llengua catalana proposada per la Plataforma per la Llengua ja compta amb gairebé un terç dels municipis de la comarca, que han aprovat al ple la moció aquests últims mesos.

Són els municipis d'Esparreguera, Martorell, Cervelló, Molins de Rei, Olesa de Montserrat, Torrelles de Llobregat, Corbera de Llobregat, Sant Andreu de la Barca, Gavà i el Papiol.

La Plataforma per la Llengua Baix Llobregat continuarà treballant per augmentar les adhesions institucionals a la defensa de la unitat de la llengua. És molt important que els ajuntaments es comprometin a treballar per revertir les polítiques que fomenten la fragmentació lingüística i a pressionar col·lectivament les administracions supramunicipals perquè també ho facin.

La campanya "Som 10 milions, som una llengua" continua recollint també adhesions individuals a la seva pàgina web.