Els espectacles de la companyia Dau al Sec, a un preu especial per als socis

La Plataforma per la Llengua col·labora amb la companyia Dau al Sec per oferir als socis l'oportunitat de gaudir de la cultura a un preu rebaixat.

Els mesos vinents podeu trobar els següents espectacles en català:

Del 15 al 25 d'abril, La màgia lenta. Una història atroç basada en un fet real d'un fals diagnòstic d'esquizofrènia, que planteja el conflicte d'algú en lluita constant amb si mateix, que vol fugir del dolor, però que tem el camí de la veritat.

Del 29 d'abril al 16 de maig, Qüestió d'honor, que narra la història d'uns joves que es coneixen en una discoteca i decideixen anar a passar un dia lluny de la ciutat. Un espectacle que us farà preguntar fins on som capaços d'arribar per defensar el nostre honor, quin impacte té el llegat del patriarcat en els joves i com influeix la història i el context sociopolític en les nostres accions i impulsos.

Del 27 al 30 de maig trobareu Persèfone, que ha tornat, com fa cada any, al lloc on va passar la seva lluminosa infantesa i decideix entrar a la casa familiar. Fa molt de temps que viu fora, i Persèfone té ganes de compartir tot allò que ha après i callat durant anys.

Podeu gaudir dels espectacles com El gos i la ràbia per 5€ (no hi ha descompte),  La màgia lenta, Qüestió d'honor o Persèfone per 15 € triant l'opció de "Socis Plataforma per la Llengua" en comprar les entrades a la pàgina web de la companyia.

Deixareu escapar aquesta oportunitat?