La Plataforma per la Llengua impulsa el retorn del diari La Veu el 2021

La Plataforma per la Llengua ha arribat a un acord amb l'empresa editora de l'actual publicació www.nosaltreslaveu.cat, per a recuperar l'edició del diari digital La Veu (www.diarilaveu.com) durant el 2021.

Des del 2013 fins al 2019 La Veu va ser el diari digital d'actualitat editat 100% en valencià. La manca de finançament de les administracions públiques, especialment de la Generalitat Valenciana, va implicar la paralització d'aquest projecte periodístic, que ara rebrà un nou impuls amb la col·laboració de la Plataforma per la Llengua.

L'ong del valencià aportarà 10.000 euros al diari La Veu. Aquest patrocini és ara una ajuda fonamental per al futur immediat del projecte del diari, però el mitjà continua necessitant independència financera. Per part de la Plataforma per la Llengua es considera estratègic el suport als mitjans de comunicació en llengua pròpia al País Valencià. La Veu aspira a igualar i superar els 150.000 usuaris únics de mitjana que va assolir abans del tancament del seu diari.

El diari La Veu farà difusió informativa d'activitats, events, notes de premsa i articles elaborats per la Plataforma per la Llengua País Valencià. Els socis de l'entitat rebran també la revista d'informació i crítica literària La Veu dels Llibres, en format digital. Animem els socis de la Plataforma per la Llengua a col·laborar en el projecte del diari La Veu, a través de l'opció de fer-se agermanat, que permet desgravar la quantitat donada (fins a 150€) en la declaració d'IRPF: https://www.agermanatalaveu.com/