La Plataforma per la Llengua es reuneix amb la Comissió Europea per promoure el multilingüisme

L'ONG del català s'ha reunit juntament amb la xarxa europea ELEN amb el cap d'Educació i Multilingüisme de la Comissió Europea.

La Plataforma per la Llengua s'ha reunit aquest dilluns 1 de febrer amb el cap d'Educació i Multilingüisme de la Comissió Europea, Michael Teutsch, i l'experta en polítiques educatives Kristina Cunningham.

A la reunió, que s'ha dut a terme de manera telemàtica, s'han debatut mesures envers les llengües minoritzades i s'han tractat qüestions de fons com punts de vista per a la millora de la situació d'aquestes llengües, com també programes de la Comissió Europea destinats a l'aprenentatge, a l'educació i al multilingüisme.

Per part de la Plataforma per la Llengua, a la reunió hi ha participat la Rosa de les Neus Marco, membre de l'Executiva de l'ONG del català, juntament amb la Xarxa Europea de Llengües ELEN (European Language Equality Network), de la qual també és vicepresidenta.

L'European Language Equality Network (ELEN)

La Plataforma per la Llengua forma part d'ELEN, una xarxa europea que aplega 166 entitats lingüístiques de llengües minoritzades i minoritàries i que treballa per defensar i promoure la diversitat lingüística.