Gaudeix del Teatre Poliorama amb un 20 % de descompte

El Teatre Poliorama i la Plataforma per la Llengua tornen a col·laborar per oferir a tots els socis un 20 % de descompte per a totes les funcions del següent espectacle.

De l' 11 de març fins al 2 de maig del 2021, trobareu Els Brugarol, una família de l'alta burgesia catalana, en què la filla, l'Anna, activista social i feminista, decideix oposar-se al patriarcat canviant-se el cognom pel de la mare. Una comèdia familiar amb grans dosis d'humor àcid i intel·ligent que enfronta dues generacions i dues maneres d'entendre el món.

Per poder aconseguir el descompte*, els socis de la Plataforma per la Llengua teniu dues opcions:

1)         Enviar un correu a promocions@plataforma-llengua.cat o bé trucar al 93 321 18 03 i demanar per l'àrea d'atenció al soci, des d'on us facilitarem el codi promocional per a la compra de les entrades en línia.  Un cop aconseguit el codi, cliqueu al següent enllaç:

- Els Brugarol: https://ja.cat/7RKwT

Aquest codi s'haurà d'introduir i validar després de seleccionar la localitat de l'entrada, just en el segon pas del procés de compra, abans de fer-ne el pagament.

2)         Presentar a taquilla el carnet de soci de l'ONG del català, i aleshores us aplicaran el descompte del 20 %.

* El descompte és aplicable únicament sobre el preu de l'entrada general.