Oferta 2x1 al Cinema Girona de Barcelona!

La Plataforma per la Llengua col·labora amb Cinemes Girona.cat de Barcelona per oferir als socis de l'ONG del català un preu especial!

Els socis de la Plataforma per la Llengua podeu gaudir d'un 2x1 en la compra d'entrades per a aquestes dues pel·lícules:

• Hope. Candidata a l'Òscar per Noruega a Millor Pel·lícula Internacional.

La relació entre una parella d'artistes és posada a prova quan a ella li descobreixen que té una malaltia que amenaça de robar-li la vida. Què passa amb l'amor quan a una dona de mitjana edat li pronostiquen tres mesos de vida? Anja (43) i Tomas (59) viuen en família al costat dels seus fills biològics i fillastres però, durant anys, la parella s'ha distanciat. Quan Anja rep el diagnòstic de càncer cerebral terminal el dia abans de Nadal la seva vida es trenca i posa a prova l'amor desatès.
    • 22, 23 i 24 de gener
      • A les 17.30 h en català (CAT)
  • La maledicció de Lake Manor. Samuel és un nen paraplègic que viu amb la seva mare Elena a Lake Manor (Torino, Itàlia), dins d'una mansió allunyada de la civilització. El noi ha rebut ordres de no abandonar mai la seva casa, per la qual cosa se sent segur però frustrat i oprimit. La seva situació canvia quan arriba Denise, una ajudant adolescent que l'ajuda a canviar el seu punt de vista sobre la relació que l'uneix amb la seva mare. No obstant això, Elena farà tot el possible per impedir que el seu fill se'n vagi del seu costat, una cosa que confon tant  Denise com el mateix Samuel, que sospita que la seva mare amaga alguna cosa.
    • 22, 23 i 24 de gener
      • A les 18 h en català (CAT)
    • 22 de gener
      • A les 16:00h versió original subtitulada en català (VOSCAT)
    • 24 de gener
      • A les 20h versió original subtitulada en català (VOSCAT)

Des d'avui mateix, presentant el carnet de soci de la Plataforma per la Llengua a taquilla. T'animes a anar-hi?