Aquest Nadal, si surts a comprar, no oblidis el català!

Descarrega i recomana la CatalApp i aprofita aquesta època de l'any per promoure la llengua als establiments comercials

Amb la Catalapp ajudes a fer un consum responsable lingüísticament per Nadal

Aquest Nadal, amb la CatalApp, l'aplicació de la Plataforma per la Llengua, podràs saber quines botigues de joguines atenen en català i venen productes etiquetats en aquesta llengua, quins supermercats són lingüísticament responsables per comprar la carn d'olla, el raïm de Cap d'Any, el menjar del dia de Reis o quin és aquell restaurant que té la carta en català per al regal que vols fer enguany als teus familiars.

L'aplicació ajuda a reconèixer aquells serveis i establiments que tenen en compte la llengua, siguin grans empreses, mitjanes o petites, ja que totes són imprescindibles a l'hora de fer un bon ús del català.

Tens ja descarregada la CatalApp? Pensa a fer-la servir aquests dies perquè la resta d'usuaris descobreixin els establiments lingüísticament responsables, comparteix-la amb els cercles més propers i recorda que les teves valoracions són imprescindibles per millorar i continuar posant l'accent en els aspectes lingüístics i el comerç. L'aplicació ja acumula més de 47.319 descàrregues i 62.866 valoracions...

A la Plataforma per la Llengua volem encoratjar-te a dur a terme compres que siguin responsables amb el català i et convidem a fer-ho amb l'ajuda de la CatalApp. La llengua no es cuida només parlant-la i estudiant-la, també l'hem de tenir en compte en els moments més quotidians. És per això que quan vagis a comprar regals, electrodomèstics, menjar o tecnologia pots fer servir la Catalapp i valorar els establiments segons la seva responsabilitat lingüística. I no ho oblidis: com a consumidors, els catalanoparlants tenim dret de ser atesos en la nostra llengua!