Grans marques com Springfield i Cortefiel ja etiqueten en català

El grup Tendam, propietari de les dues marques i de Women'secret, Pedro del Hierro i Fifty, ha inclòs l'etiquetatge en català a tots els productes tèxtils

A la Plataforma per la Llengua celebrem l'assoliment d'un nou èxit en l'àmbit de l'etiquetatge. Tendam, abans conegut per Grup Cortefiel, ja incorpora el català a les etiquetes dels seus productes.

Les cinc marques del grup, Springfield, Cortefiel, Women'secret, Fifty i Pedro del Hierro, seguint les recomanacions i les peticions de l'ONG del català, ja disposen del català a les seves etiquetes, de manera que adquireixen un compromís amb la llengua i amb els drets dels consumidors.

Fa més d'un any que la Plataforma per la Llengua du a terme les gestions pertinents amb el grup Tendam per incorporar el català a l'etiquetatge dels productes de les cinc marques esmentades, tal com estableix el Codi de Consum de Catalunya. Tendam, des del primer moment, ha mostrat una actitud proactiva per donar un servei millor al consumidor i regularitzar l'etiquetatge en català, un objectiu que celebrem que hagin assolit i que valorem molt positivament. Fet aquest pas en l'etiquetatge, ara animem el grup Tendam a incorporar el català al web.

Aquest èxit s'assoleix gràcies al treball que fa la Plataforma per la Llengua en l'àmbit empresarial i socioeconòmic, que és sensibilitzar les empreses i els comerciants sobre la legislació en matèria lingüística i les bones practiques perquè s'introdueixi la llengua catalana en els criteris bàsics d'actuació i d'aplicació de la llei.