Arriba a sa Pobla la campanya "Som 10 milions, som una llengua"

La resposta dels poblers va ser molt positiva i més de mig centenar de persones donà suport a la campanya "Som 10 milions, som una llengua"

La campanya "Som 10 milions, som una llengua" va arribar, el passat diumenge 22 de novembre, al bell mig de sa Pobla, concretament a la Plaça d'Alexandre Ballester. La Plataforma per la Llengua Illes Balears vàrem plantar una gran domàtiga de tres metres, que és el símbol de la campanya: una fruita que s'anomena de diferents formes arreu del domini lingüístic i que posa de manifest que la diversitat lèxica és una riquesa per a la llengua i la seva unitat.

D'aquesta manera tan simpàtica volem denunciar que tant administracions com empreses fragmenten la unitat de la llengua catalana i tuden recursos econòmics quan fan distinció entre català i valencià als llocs web, caixers automàtics o quan una mateixa pel·lícula o sèrie es dobla més d'una vegada a diferents variants del català.

La jornada va tenir molt de succés i s'aconseguiren un gran nombre d'adhesions a la campanya, com les del Batle de sa Pobla, Llorenç Gelabert o els regidors Antoni Sinó, Catalina Munar, Biel Payeras, Biel Ferregut , Xisca Mir, Sebastià Franch, Pedrona Seguí i Magdalena de la Fuente , entre d'altres.

Si encara no heu signat la campanya, podeu fer-ho a: som10milions.cat