Plantam una domàtiga gegant a sa Pobla per a defensar la unitat de la llengua

Es tracta d'una campanya de conscienciació que també arribarà a les institucions públiques per a evidenciar la unitat del català dins la diversitat de variants lingüístiques que existeixen

La campanya "Som 10 milions, som una llengua" denuncia que en els darrers temps la llengua catalana ha patit nombrosos intents de fragmentació. En alguns casos, aquests intents provenen d'associacions i fundacions que tenen com a únic propòsit empetitir la nostra llengua. Vine i ajuda'ns a defensar la unitat de la llengua!

Durant tot el matí de diumenge, dia 22, de 10h a 13h serem a la plaça d'Alexandre Ballester de sa Pobla i els veïnats que ho vulguin podran donar el suport a les reivindicacions que feim en aquesta campanya. També es podrà adquirir el marxandatge de la campanya.

Tomàquet, tomata, pomata, tomaca, tomàtic, domàtiga o tomàtiga... Saps quin nom té aquest fruit a cada part del territori? Vine, posa't a prova i fes-te una fotografia amb la domàtiga gegant!

Esperam que venguis i que ens donis suport!