Cloenda del "Construïm ciutat, fem barri" de Sabadell

La Plataforma per la Llengua va posar en marxa el projecte aquest curs 2019-2020

Els tallers de foment del català van ser  la proposta guanyadora del procés participatiu Construint Ciutat 2019 de l'Ajuntament de Sabadell

Es tracta de quatre tallers diferents que s'orienten a les quatre etapes educatives de l'ESO i que més d'una desena de centres educatius de la ciutat  que s'han beneficitat.

Un dels objectius principals del projecte ha estat  fomentar l'oci juvenil en català, atesa la manca actual de referents culturals i socials per als joves en català.  Així, s'ha volgut  potenciar i generar nous referents en català que atreguin els joves, i d'aquesta manera normalitzar el paper de la llengua catalana en aquest àmbit.  Amb aquest projecte, doncs, s'ha  buscat capgirar la situació i que els joves vegin en la llengua catalana un vessant lúdic i de relació social que sigui atractiu per a ells.
Per tal de mostrar al públic es intervencions dels tallers als centres educatius, des de l'equip de la Plataforma per la Llengua s'està elaborant un vídeo per tal de resumir les activitats. Estigueu preparats!