Arriba a Eivissa la tomata gegant de la Plataforma per la Llengua.

Més de mig centenar de persones donen suport a la campanya "Som 10 Milions, som una llengua".

La campanya "Som 10 Milions" va arribar, el passat dijous dia 23 de juliol, al bell mig de la ciutat d'Eivissa. En el marc de la Fira del Llibre, la Plataforma per la Llengua Illes Balears vàrem plantar una gran tomata de tres metres, que és el símbol de la campanya: una fruita que s'anomena de diferents formes arreu del domini lingüístic i que posa de manifest que la diversitat lèxica és una riquesa per a la llengua i la seva unitat.

D'aquesta manera tan simpàtica volem denunciar que tant administracions com empreses fragmenten la unitat de la llengua catalana i tuden recursos econòmics quan fan distinció entre català i valencià als llocs web, caixers automàtics o quan una mateixa pel·lícula o sèrie es dobla més d'una vegada a diferents variants del català.

La jornada va ser molt positiva i s'aconseguiren més de mig centenar d'adhesions a la campanya, com les de l'alcalde d'Eivissa, Rafel Ruiz, la regidora Claudia Cotaina o el president de l'Institut d'Estudis Eivissencs, Marià Mayans, entre d'altres.

Si no ho heu fet encara, podeu adherir-vos-hi a som10milions.org