Ja tenim guanyador del lot de productes del domini lingüístic!

Donem l'enhorabona a Josep Joaquim Brines Sala, premiat en el sorteig realitzat aquest 23 de juliol

Agraïm la participació a tots aquells que heu completat el test sobre la situació del català a https://informecat.cat, basat en les dades presents a l'InformeCAT 2020, que vam presentar el passat 17 de juny

Després del sorteig realitzat aquest dijous 23 de juliol, ha resultat premiat amb un lot de productes gastronòmics del domini lingüístic Josep Joaquim Brines Sala. Enhorabona! Volem agrair a tots aquells que heu completat el test sobre la situació del català la vostra participació.

Quins assistents de veu parlen català? És cert que més de la meitat dels habitants de Catalunya creuen que català, valencià i mallorquí són llengües diferents? Quants diners ha destinat el Govern espanyol a la promoció del català al cinema entre el 2013 i el 2019? Les respostes a aquestes preguntes i moltes altres les descobriràs a l'InformeCAT 2020, el document anual de la Plataforma per la Llengua sobre l'estat del català, i que vam presentar el passat dijous 17 de juny.