Descobreix la revista infantil Namaka!

La Plataforma per la Llengua col·labora amb Haumea Edicions per oferir als socis de l'ONG del català un descompte del 15 % en la subscripció de la revista Namaka!

Namaka és una revista educativa, lúdica i en català pensada per a un públic infantil de 6 a 11 anys. La publicació surt cada dos mesos, plena de continguts trepidants, divertits i distesos amb l'objectiu d'apropar la lectura i despertar la creativitat als menuts de la casa. Música, concursos, esports, art... Contingut adaptat als infants que va acompanyat d'il·lustracions, reptes i làmines per entretenir-los i fer-los passar una bona estona.

Els socis de la Plataforma per la Llengua podeu gaudir d'un 15 % de descompte en qualsevol de les 3 subscripcions anuals que ofereix la revista:

• Subscripció en paper, per als amants de la lletra impresa.
  • Subscripció digital, per als amants dels continguts en línia.
  • Subscripció en paper + digital, per als lectors amb el cor dividit.

Els altres productes que ofereix Namaka queden exclosos d'aquest descompte (capses regal, lots antics, etc.).

Per poder aconseguir el descompte, heu d'enviar un correu a promocions@plataforma-llengua.cat o bé trucar al 93 321 18 03 i demanar per l'àrea d'atenció al soci, des d'on us facilitarem el codi promocional per a la subscripció de la revista. Un cop aconseguit el codi, s'ha d'accedir a aquest enllaç (https://revistanamaka.com/subscripcio-revista-infantil-namaka/) i seguir els passos que s'hi indiquen.