Un any més, el cinema en català arriba a la platja d’Arenys de Mar

Per onzè any consecutiu, el grup local de la Plataforma per la Llengua a Arenys de Mar organitzarà el clàssic Cine Pícnic a la platja d'Arenys de Mar

El grup local de l'ONG del català d'Arenys de Mar organitzarà, per onzè any consecutiu, una nova edició del cicle Cine Pícnic. A partir del dia 14 de juliol, i cada dimarts del mes, la platja de la Picòrdia s'omplirà de gent per veure les millors pel·lícules de l'any en català. L'activitat serà gratuïta i oberta a tots els públics.

A causa de la situació sanitària que estem vivint, però, haurem de prendre algunes mesures per tal que la platja sigui un espai segur per a tots els assistents a les projeccions i així poder gaudir del cinema amb total tranquil·litat. L'accés a la platja estarà obert a partir de les 20.30 h i, des de l'organització, demanem a tots els assistents que procurin venir amb prou temps i de forma esglaonada. A més, tothom haurà de portar mascareta i s'haurà de mantenir una distància de seguretat de 2 metres entre les tovalloles. Per últim, l'aforament de la platja estarà limitat, segons recomanen les autoritats sanitàries.

Enguany s'hi projectaran les següents pel·lícules:

dia 21/7: Bèsties fantàstiques. Els crims de Grindelwald

dia 28/7: Com ensinistrar un drac 3

dia 04/8: El parc màgic (La projecció d'aquesta pel·lícula estava prevista pel dia 14 de juliol, però s'ha ajornat a causa de la pluja)

La projecció de les pel·lícules començarà a les 10 de la nit!

Vosaltres hi poseu les tovalloles i el pícnic.

Nosaltres ens encarreguem del cinema!

Us hi esperem!