Participem en els actes de la Flama del Canigó 2020

El passat 23 de juny, per la revetlla de Sant Joan, la Plataforma per la Llengua Baix Llobregat va participar en diversos actes de la Flama del Canigó arreu de la comarca

A Esparreguera la Flama va ser recollida per membres de la Junta Territorial del Baix Llobregat a la plaça de Santa Eulàlia, i a Molins de rei diversos integrants del nucli local van ser presents als actes de rebuda organitzats per les entitats de cultura popular de la vila al parc de les Palmeres. A Cervelló la coordinadora territorial de l'entitat a la comarca també va rebre la Flama del Canigó a la plaça de la Biblioteca.

La Flama del Canigó és el símbol d'agermanament entre tots els territoris del domini lingüístic català, que se celebra any rere any en la vigília de Sant Joan, Diada Nacional dels Països Catalans.

Enguany, els actes de la Flama coincideixen amb la campanya de la Plataforma per la Llengua "Som 10 Milions, som una llengua", que demana el reconeixement explícit per part dels governs dels diferents territoris de parla catalana de la unitat de la llengua i el desplegament de polítiques que actuïn en conseqüència amb aquest reconeixement.