Al Barcelonès estem confinats però no adormits!

La situació actual ens obliga a estar confinats a casa, però això no vol dir que s'aturi l'activitat al Barcelonès.

Al Barcelonès aquests mesos teníem previstes diverses activitats a Barcelona i Badalona. En aquests moments treballem per reprogramar-les un cop acabi el confinament.

Més enllà de la reprogramació de les activitats previstes, la situació de confinament també ens permet continuar ben actius per la llengua des de casa!

Atesa la situació de confinament, per exemple, estem més connectats que mai a les xarxes socials. I vosaltres ens podeu donar un cop de mà. Entre tots podem aconseguir d'incrementar el nombre de seguidors i així poder fer una millor difusió de les campanyes i dels missatges de conscienciació. Us hi animeu?

Us passem algunes propostes:

• Repiuleu i compartiu les nostres publicacions. I, sobretot, convideu els vostres contactes a dir que els agrada la pàgina de Facebook i a seguir les de Twitter.
  • Afegiu-vos al canal de Telegram del Barcelonès per estar informats de l'activitat de la nostra territorial i compartiu-lo amb els vostres contactes, així n'incrementarem els seguidors. Només cal clicar aquí: https://t.me/PLBarcelones
  • Signeu la petició https://canvia.cat/volem-disney-en-catala/ perquè Disney+ incorpori les pel·lícules que ja estan doblades al català. I comparteix la petició amb els teus contactes. Entre tots segur que ho aconseguim!!!
  • Descarregueu-vos l'Apparella't i feu de parella lingüística gràcies al seu xat! Passa la quarantena ajudant altres persones perquè parlin català!
    Entra aquí i veuràs com n'és de fàcil! http://www.apparellat.cat/

Reflexiona aquests dies sobre com pots ajudar la llengua a través dels grups locals: som a Barcelona i a Badalona. Posa't en contacte amb nosaltres i t'informarem de les activitats que fem i com podem treballar plegats. Escriu-nos a plbarcelones@plataforma-llengua.cat o bé al 693 486 381.