Estem confinats però no adormits!

La situació actual ens obliga a estar confinats a casa, però això no vol dir que s'aturi l'activitat de la territorial del Vallès Occidental.

Al Vallès Occidental aquests mesos teníem previstes diverses activitats a Sabadell, Cerdanyola i Terrassa. En aquests moments, treballem per poder reprogramar-les un cop acabi el confinament. Ens hem vist obligats a cancel·lar la segona sessió de cinema del Festival de Terror de Sabadell, així com el cinema per la llengua al barri de Torre Romeu de Sabadell per Sant Jordi i les activitats d'aquesta jornada a la resta de la comarca, com també els grups de conversa i les activitats previstes al Pla Integral de la zona sud de Sabadell. Totes aquestes activitats se celebraran quan la situació ho permeti.

Més enllà de la reprogramació de les activitats previstes, la situació de confinament també ens permet continuar ben actius per la llengua des de casa. Atesa la situació de confinament, per exemple, estem més connectats que mai a les xarxes socials, i vosaltres ens podeu donar un cop de mà. Entre tots podem aconseguir d'incrementar el nombre de seguidors i així poder fer una millor difusió de les campanyes i dels missatges de conscienciació.

Us passem algunes propostes:

• Compartiu i repiuleu les nostres publicacions i convideu els vostres contactes a seguir-nos a Facebook i a Twitter.
  • Afegiu-vos al canal de Telegram de la Plataforma per la Llengua Vallès Occidental per estar informats de l'activitat de la nostra territorial i compartiu-lo amb els vostres contactes.
  • Signeu la petició perquè Disney+ incorpori les pel·lícules que ja estan doblades al català i compartiu-ho amb els vostre contactes. Entre tots segur que ho aconseguim!
  • Descarregue-vos l'Apparella't i feu de parella lingüística gràcies al seu xat. Passeu la quarantena ajudant a parlar català més persones a través de les videotrucades.

Reflexioneu aquests dies sobre com podeu ajudar la llengua a través dels grups locals. De moment som a Sabadell, Terrassa, Sant Cugat i Cerdanyola, però podem fer arribar la defensa del català a tots els racons de la comarca. Poseu-vos en contacte amb nosaltres i us informarem de les activitats que fem i de com podem treballar plegats a través de l'adreça de correu plvallesoccidental@plataforma-llengua.cat.