Ja es poden votar els finalistes als Premis de Normalització Lingüística i Cultural 2020 de Girona

La votació de les candidatures es pot fer fins al 23 d'abril.

L'ADAC - Plataforma per la Llengua Gironès convoca la 34a edició del Premi de Normalització Lingüística i Cultural, que es va iniciar l'any 1986 amb el lliurament del premi a Francesc Ferrer i Gironès.

Des de de l'1 d'abril i fins al dia de Sant Jordi es poden votar les quatre candidatures que hi ha per a la categoria de premi personal i les quatre d'entitats. Enguany, els candidats escollits per al premi personal són els següents: Meritxell Yanes Font, La Bleda Pallassa (Helena Escobar), David Pagès i Cassú i Genís Matabosch Giménez. Pel que fa a les entitats, s'ha escollit el Festival Càntut, l'Editorial Gavarres, Música Antiga de Girona i Wikiloc.

Les votacions s'han de fer a través del formulari que es pot trobar al web de l'ADAC. Malauradament, enguany no es podran recollir votacions de manera presencial per Sant Jordi, com s'ha fet en les altres edicions.

L'acte de lliurament dels premis, i sempre que les actuals circumstàncies no ho impedeixin, està previst per al dia 12 de juny a les vuit del vespre a l'Auditori Josep Irla (durant el mes de maig es confirmarà si es fa aquell dia o s'ajorna per a més endavant). El dia del lliurament també s'atorgarà el premi al millor article i a la millor carta al lector publicada al Punt Avui durant el 2019.