La Plataforma per la Llengua defensa la unitat de la llengua a Manresa

La campanya "Som 10 milions, som una llengua" és una iniciativa de la Plataforma per la Llengua que vol combatre els intents de fragmentació que pateix el català i alhora reivindicar la riquesa de la diversitat dialectal

En els darrers temps la llengua catalana ha patit nombrosos intents de fragmentació. En alguns casos, aquests intents provenen d'associacions i fundacions que tenen com a únic propòsit empetitir la nostra llengua. Vine i ajuda'ns a defensar la unitat de la llengua!

QUAN? Diumenge 1 de març

A QUINA HORA? A les 11 h

ON? A la Plaça Crist Rei

Durant tot el matí, els veïns que ho vulguin podran donar el seu suport a les reivindicacions que fem en aquesta campanya. També es podrà adquirir el marxandatge de la campanya i participar en un joc que té com a objectiu conèixer quines són les diferents variants de la paraula tomàquet arreu del territori.

Tomàquettomatapomatatomacatomàticdomàtiga o tomàtiga... Saps com es diu aquest fruit a cada part del territori? Vine, posa't a prova i fes-te una fotografia amb el tomàquet gegant!

Esperem que vinguis i que ens donis suport!