Ovidi 4 i Feliu Ventura, actuacions musicals dels VII Premis Martí Gasull i Roig

Tot preparat per la gala dels VII Premis Martí Gasull i Roig del proper dilluns 17 de febrer. La periodista Elisenda Carod presentarà l'acte, que també comptarà amb les actuacions musicals destacades d'Ovidi 4 i Feliu Ventura.

A través de la música recordarem la figura del cantant i poeta Ovidi Montllor, mort fa 25 anys. Per l'ONG del català la figura de Montllor és especial, ja que té un lligam molt estret amb l'entitat: La Corbella, la revista semestral publicada per l'entitat, pren el nom de la lletra d'una cançó de l'artista.

Encara es poden aconseguir entrades per assistir de públic als VII Premis Martí Gasull i Roig. Si voleu venir només cal que ompliu aquest formulari. A les 19 h aquells qui vulguin ja podran venir al Teatre Poliorama de Barcelona a prendre una copa de cava. L'acte començarà a les 19.30 h i es procedirà al lliurament del guardó al finalista que més vots hagi obtingut i, a més a més, també es donarà el Premi Especial del Jurat a Teresa Casals per la seva fermesa, constància i valentia en defensa del model d'escola catalana.