Quart apuntament de El Cicle Gaudí a l’Alguer

Continua El Cicle Gaudí a l'Alguer, iniciativa on Plataforma per la Llengua col·labora amb Acadèmia del Cinema Català, la Generalitat de Catalunya, Società Umanitaria de l'Alguer, que té lo patrocini de l'Administració Municipal i de la Fondazione Alghero. Aqueixa activitat ha permitit a la ciutat d'entrar en lo circuit del Cicle Gaudí del qual fan part més de 50 sales cinematogràfiques presents en los territoris on se parla la llengua catalana, i que propon una selecció dels films guanyadors de l'homònim Premi, lo més prestigiós reconeixement cinematogràfic català, assignat de l'Acadèmia als millors films, als millors autors i tècnics del sector.

Dimecres 5 de febrer a les set de la tarda al Cinema Miramare, lo quart film en programa: La vida sense la Sara Amat de la regista Laura Jou. Lo film és la història de Pep, de 13 anys, que és enamorat d'una minyona del país dels sous iaios, Sara Amat. Una nit d'estiu, jugant a s'amagar amb la companyia, Sara descompareix sense deixar ningún senyal. Desprès de calqui hora, Pep se la troba amagada a la sua posento. La jove li explica que és fugida de casa i li demana de restar amb ell.

Sigueran hòspites de la tardada la directora Laura Jou i los intèrprets Biel Rossell i Maria Morena

Lo film siguerà projectat en llengua original amb sotatítols en italià. Entrada 2€.