Els infants del Casal Cívil Arraona – Espai Jove i la Casa dels Pins de Sabadell presenten el videoclip El meu somni

La Plataforma per la Llengua ha impulsat aquesta activitat al Casal Cívic Arraona - Espai Jove i la Casa dels Pins. Els nois i noies han escrit el tema, que ha adaptat i musicat el raper sabadellenc Nel·lo C

El proper dilluns, 3 de febrer, al Casal Cívic Arraona Merinals de Sabadell presentarem el videoclip El meu somni, elaborat pel raper Nel·lo C i un grup de joves del barri. El videoclip va ser elaborat durant tot el curs passat amb la dinamització del raper Nel·lo C i va comptar amb la música en català com a eina de cohesió social i d'acció educativa.

L'acte públic comptarà amb la presència del director general d'Acció Cívica, el senyor Bernat Valls, i el membre de l'executiva nacional de la Plataforma per la Llengua Pep Abad.

Dia: dilluns 3 de febrer

Hora: 18.30 h

Lloc: Casal Cívic Arraona Merinals de Sabadell (pl. Pla d'Amor, 2)

Un rap per promoure l'ús social del català

El taller de rap en català és una activitat del Pla d'Actuació Lingüística Integral de Sabadell, que des de fa un any i mig impulsa l'ONG del català i organitza, amb la Fundació Vincle, al districte sisè d'aquesta ciutat. L'objectiu d'aquesta activitat musical és introduir i dinamitzar l'ús social de la llengua entre el jovent, en aquest cas directament dins el marc del seu centre escolar, on s'han detectat dèficits lingüístics. Conjuntament amb aquesta activitat, també s'han impartit tallers de diversitat lingüística, de glosa, de mems i un altre destinat al reforç lingüístic, que ha comptat amb el suport de l'Ajuntament de Sabadell i la col·laboració de l'Obra Social "la Caixa".