La Ludoteca de jocs en català torna a Sant Andreu de la Barca per Nadal

La Plataforma per la Llengua Baix Llobregat, de la mà del Servei Local de Català de Sant Andreu de la Barca, col·labora en el Firajuga, l'espai de lleure infantil que cada any organitza l'Esplai Pingüí

Un any més, l'Esplai Pingüí ha organitzat el tradicional espai de lleure del municipi que fa més divertides i entretingudes les festes nadalenques per als infants de Sant Andreu de la Barca i rodalies. Entre el 28 de desembre del 2019 i el 4 de gener del 2020, el Complex Esportiu l'11 es va omplir de jocs, tallers i inflables a disposició de tots aquells infants que s'hi acostessin amb ganes de passar una bona estona.

La participació de la Plataforma per la Llengua Baix Llobregat va consistir en la cessió de contes i llibres-joc en català que constituïen l'espai de lectura dins la Ludoteca de jocs en català de la fira, espai que gestionava el Servei Local de Català. També vam fer difusió de material de sensibilització sobre la situació de l'etiquetatge en català en l'àmbit de les joguines i el dret a jugar en català.