20 % de descompte en el correu .cat

Si encara no tens correu electrònic amb domini .cat i vols disposar-ne, aquesta és la teva promoció!

La Plataforma per la Llengua i la Fundació.cat col·laboren plegats perquè els socis i sòcies de l'ONG del català puguin gaudir d'aquest producte per només 18,95 euros/any (el preu estàndard és de 22,95 €).

Aprofita el 20 % de descompte que ofereix la Fundació.cat per poder tenir el teu correu .cat. Què inclou?

• 1 domini .cat (exemple: domenech.cat. Tenir un domini no implica haver de tenir web. Els dominis també serveixen per a tenir un correu personalitzat, diferent i amb la teva privacitat garantida, similar al .com).
  • 2 bústies de correu electrònic (Per exemple, pau@domenech.cat i laia@domenech.cat).
  • 5 GB d'espai per bústia.
  • Tràfic il·limitat (consultes al correu il·limitades).
  • Gestió des d'un client de correu segur per a qui vulgui tenir més privacitat.
  • Opció de redirecció al correu habitual, en cas que algú vulgui rebre els correus de la bústia .cat en qualsevol altre bústia ja existent (Gmail, Hotmail, etc.)
  • Atenció i suport 24/7 en català (i des de Catalunya).

Per poder aconseguir el descompte, els socis de la Plataforma per la Llengua heu d'enviar un correu a promocions@plataforma-llengua.cat o bé trucar al 93 321 18 03 i demanar per l'àrea d'atenció al soci, des d'on us facilitarem el codi promocional per a la compra del producte en línia. Un cop aconseguit el codi, cliqueu al següent enllaç: https://www.socde.cat/ca/pxll i seguiu els passos que s'hi indiquen.

Aprofita i no et quedis sense el teu correu.cat!

Sobre la Fundació.cat

La Fundació.cat és una entitat privada sense ànim de lucre ni filiació política fundada el 28 de desembre del 2004. La finalitat fundacional és promoure tota mena d'activitats relacionades amb la creació, gestió i control del registre del nom de domini .cat i, en general, de la promoció de la llengua i la cultura catalanes a l'àmbit d'Internet i de les noves tecnologies de la informació. Tenir un domini .cat és sentiment de pertinença, identificació amb el territori, llengua i cultura catalanes. El .cat és un domini obert a tothom, transversal i vivencial. Tenir un .cat significa portar a Internet la teva identitat.