Acord entre la Fundació.cat i la Plataforma per la Llengua amb avantatges per als socis

Gràcies a la col·laboració de les dues entitats, els socis de l'ONG del català podran gaudir d'un 20 % de descompte per crear-se el seu correu .cat

El producte que ofereix la Fundació.cat es pot aconseguir per 18,95 euros/any i inclou un domini .cat, dues bústies de correu electrònic amb 4 GB d'espai i, entre d'altres, atenció i suport en català des de Catalunya. Per a més informació fes clic aquí.

Per poder aconseguir el descompte, els socis de la Plataforma per la Llengua heu d'enviar un correu a promocions@plataforma-llengua.cat o bé trucar al 93 321 18 03 i demanar per l'àrea d'atenció al soci, des d'on us facilitarem el codi promocional per a la compra del producte en línia. Un cop aconseguit el codi, cliqueu l'enllaç i seguiu els passos que s'hi indiquen.

Aprofita la promoció i no et quedis sense el teu correu.cat!

Sobre la Fundació.cat

La Fundació.cat és una entitat privada sense ànim de lucre ni filiació política fundada el 28 de desembre del 2004. La finalitat fundacional és promoure tota mena d'activitats relacionades amb la creació, gestió i control del registre del nom de domini .cat i, en general, de la promoció de la llengua i la cultura catalanes a l'àmbit d'Internet i de les noves tecnologies de la informació. Tenir un domini .cat és sentiment de pertinença, identificació amb el territori, llengua i cultura catalanes. El .cat és un domini obert a tothom, transversal i vivencial. Tenir un .cat significa portar a Internet la teva identitat.